الرئيسية / ادارة المجلس - הנהלת המועצה / הודעה לתושבי הכפר עין קניה – إعلان الى مواطني قرية عين قنية

הודעה לתושבי הכפר עין קניה – إعلان الى مواطني قرية عين قنية

הודעה לתושבי הכפר עין קניה

אנו מודיעים בזאת לציבור תושבי הכפר עין קניה, כי בישיבתה מיום 30.12.2022 (החלטה מס’ 22/46) אישרה הנהלת המועצה המקומית את מינויו של עו”ד סולימאן ח’דר לנציב תלונות הציבור במועצה, בהתבסס על חוק הרשויות המקומיות.(להלן: “נציב תלונות הציבור“) בנוסף לתפקידו כמבקר פנים במועצה המקומית.

תלונות ציבור מהוות כלי חשוב לקבלת אינדיקציה לאיכות הביצוע, הניהול ורמת השירות לתושב, מהווה כלי חיוני לבקרת יעילותו, המאפשר לנו כמועצה לשפר את ביצועי העובדים בכל תחומי עבודתם.

בהתאם להוראות החוק, כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור על הרשות המקומית ומוסדותיה, על עובד, או בעל תפקיד ברשות המקומית. וכן על גוף עירוני מבוקר כהגדרתו בסעיף 170 א(ב) בפקודת העירייה, על נושא משרה או על ממלא תפקיד בו.

 

ניתן להגיש את התלונה בדרכים דלהלן:

התלונה תוגש בכתב או בעל פה.

תלונה בעל פה תירשם מפי המתלונן ונחתמת על ידו.

לצורך הגשת תלונה בעל פה, יש לתאם פגישה במשרדו של נציב תלונות הציבור הנמצא במשרדי המועצה בימים א’-ג’ בין השעות 8:00-16:30, ובימי ה’ מ-8:00 בבוקר. עד 12:00 בצהריים.

כ”כ ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור בדו”ל: sulimank@einknia.com

תלונה בכתב או תלונה בעל פה צריכה להיות חתומה על ידי המתלונן, ולכלול את שם המתלונן ומענו, תיאור מפורט של העניין שעליו נסבה התלונה, לרבות מתי התרחשה, וכל מה שרלוונטי לשם בירור יעיל של תלונה.

יחד, נמשיך למנף את הצלחתה של עין קניה

 

בכבוד

ואיל מוגרבי
ראש המועצה המקומית

 

إعلان الى مواطني قرية عين قنية

نحيطكم علما انه في جلسة المجلس من يوم 30/12/2022 (قرار رقم 46/22) أقرت ادارة المجلس المحلي بتعيين المحامي سليمان خضر مفوض شكاوي الجمهور في المجلس وذلك بناء على قانون السلطات المحلية (فيما يلي: “مفوض شكاوي الجمهور“) وذلك بجانب وظيفته كمراقب أعمال المجلس المحلي.

تعد شكاوى الجمهور أداة مهمة للحصول على مؤشر لجودة ونجاعة العمل الخدماتي والإداري الجماهيري

ومن شأنها ان تدعم وتحفز  تحسين أداء الموظفين والمسؤولين في جميع مجالات أعمالهم.

وفقًا لأحكام القانون، يجوز لأي شخص أن يتقدم بشكوى إلى مفوض شكاوى الجمهور حول اعمال أو تقاعس السلطة المحلية ومؤسساتها، أو موظفيها، أو أي شخص يشغل منصبًا في السلطة المحلية.

طرق تقديم الشكوى:

يمكن تقديم الشكوى خطيا أو شفويا.

في حال تقديم الشكوى شفويا يجب على مقدم الشكوى ان يفعل ذلك امام مفوض شكاوي الجمهور ليقوم بدوره بتدوينها والطلب من المشتكي ان يقوم بالتوقيع عليها بحضوره.

من أجل تقديم شكوى شفوية، يجب ترتيب اجتماع في مكتب مفوض شكاوى الجمهور الموجود في مكاتب المجلس المحلي يومي الأحد والثلاثاء من الساعة 8:00 صباحًا حتى الساعة 16:30 ، ويوم الخميس من الساعة 8:00 صباحًا. حتى 12:00.

كذلك الامر يمكن التوجه الى مفوض شكاوي الجمهور على عنوان بريده  الإلكتروني: sulimank@einknia.com

يجب أن يتم التوقيع على الشكوى المقدمة كتابيًا أو الشكوى المقدمة شفهيًا وتسجيلها من قبل مفوض شكاوي الجمهور كما جاء أعلاه, ويجب أن تتضمن اسم مقدم الشكوى وعنوانه، ووصفًا تفصيليًا بقدر الإمكان لشكواه مع تقديم المستندات والدلائل اذا وجدت بحوزته.

معا سنستمر في اعلاء شأن ونجاح عين قنية

 

باحترام

وائل المغربي

رئيس المجلس المحلي

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *