الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז פמבי 27/2023 – למתן שירותי ניהול מערכות מידע ומחשוב (מנמ”ר)

מכרז פמבי 27/2023 – למתן שירותי ניהול מערכות מידע ומחשוב (מנמ”ר)

לחץ כאן לצפייה ב תנאי המכרז ודרישותיו 

לחץ כאן לצפייה ב נספח א’ למכרז 

לחץ כאן לצפייה והרדת טופס הצעת מחיר 

 

 

  1. מועצה מקומית עין קניה, (להלן: “המועצה“), מזמינה בזאת הצעות למתן שירותי ניהול מערכות מידע ומחשוב (מנמ”ר), עזרה למחלקות המועצה בהגשת קולות קוראים ודיווחים לצורך שחרור כספים, במועצה מקומית עין קניה בהתאם לפירוט דלהלן:
  2. כל העבודות מפורטות בגוף המכרז ובנספחיו, אשר הוראותיהם בלבד קובעים את מלוא היקף העבודות הדרוש בצוען לפי מכרז זה, ואשר ניתן לעיין בהם באתר המועצה תחת הלשונית מכרז 27.2023 .
  3. הצעת המשתתף לא תעלה על 6,000 ₪ ( כולל מע”מ )  לחודש. הצעה שעולה על סכום זה עלולה להיפסל מטעם זה בלבד .
  4. המנמ”ר יידרש להיות נוכח בפועל במשרדי המועצה במועדים ובשעות שיתואמו עמו מראש, לפחות פעם בשבוע (עד 4 שעות לכל פעם), לרבות בכל מקרה חריג או כזה אחר שהמועצה רואה צורך במתן מענה דחוף מטעמה, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי .
  5. רשאים להשתתף במכרז מציעים אשר עומדים בכל תנאי הסף כמפורט להלן:
  • המציע הנו בעל ידע והשכלה כמשמעו של מונח זה ו/או כמפרט בנספח א’ למכרז.
  • הנו בעל ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בעבודות מסוג אלה שבמכרז בטרם הגשת מועמדותו, וכן בעל כישורי מנהל רשתות תקשורת וניסיון מוכח בתחום שירותי טכנולוגית מידע  (Technology Information) ו/או ניהול מערכות מידע ממוחשבות.  ( על המציע לצרף אישורים ואסמכתאות התומכים בכך ).
  • מציע שהנו עוסק מורשה או חברה הרשומה כדין בישראל העוסקת בתחום שבמכרז, ובאמתחתם תעודת עוסק מורשה, ואישור על ניהול ספרים כחוק.
  • על המציע לחתום על כל מסמך ממסמכי המכרז, ולהמציא אישור על רכישתו.

 

  1. ניתן לרכוש את מסמכי המכרז ממחלקת הגבייה בשעות העבודות הרגילות תמורת 500 ₪ וניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית לחשבון מועצה מקומית עין קניה: בנק הפועלים, מס’ בנק 12, סניף 744, מס’ חשבון 11663. שלא יוחזרו בכל מצב, כולל ביטול המכרז מכל סיבה.
  2. תקופת ההתקשרות עם המציע/ה הזוכה הנה ל- 4 שנים, עם אופציה שתעמוד בידי המועצה בלבד להארכתו למשך שתי פעימות נוספות בנות שנה אחת ( כל אחת) בלבד ( סה”כ 6 שנים ), אולם למועצה בלבד תעמוד הזכות להפסקתו בכל עת שתיראה זאת לנכון, אף ללא כל סיבה ו/או מתן נימוק והסבר, עם מתן הודעה בכתב מראש לזוכה בת חודש אחד ב’ 6 חודשים הראשונים לאחר החתימה על ההסכם, ובת חודשיים לאחר מכן.
  3. שאלות הבהרה ניתן להעביר למייל יועמ”ש המועצה ( עו”ד ד”ר סלמאן ח’יר ) בדוא”ל: kheir@einknia.com לא יאוחר מיום 17/08/2023 שעה 16:00. בשורת הנושא יש לציין מספר מכרז, ולהעביר את שאלות ההבהרה בקובץ WORD בלבד.

 

  1. את ההצעות ויתר המסמכים כשהם מהודקים יחדיו, ממולאים וחתומים, יוגשו במעטפה סגורה עליה יצוין ” הצעות מחיר למתן שירותי ניהול מערכות מידע ומחשוב ” בלבד, ויונחו בתיבת מכרזים של המועצה עד לא יאוחר מיום  24/08/2023   שעה  16:00 בדיוק .

 

  1. המועצה שומרת לעצמה הזכות לבטל את המכרז בכללותו או כל חלק ממנו ולא תהיה למציע הזכות לתבוע או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך ו/או השבת תמורת רכישת המכרז.
  2. וועדת המכרזים רשאית לקחת בחשבון את ניסיונו של המציע ומומחיותו המקצועית בעבודות דומות, וכשיקול מכריע להחלטתה.
  3. המועצה אינה מחויבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה אחרת כזוכה, והיא גם רשאית לפצל את העבודות בין מציעים שונים.

 

 בכבוד רב,

ואיל מוגרבי
ראש המועצה

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *