الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז פומבי מס’ 26/2023 (תפקידים) – הזמנה לקבלת הצעות לתפקיד תובע עירוני

מכרז פומבי מס’ 26/2023 (תפקידים) – הזמנה לקבלת הצעות לתפקיד תובע עירוני

לחץ כאן לצפייה ב הגדרות תפקיד 

לחץ כאן לצפייה והרדת הסכם למתן שירות כתובע 

לחץ כאן לצפייה והורדת טופס הצהרת מועמד 

לחץ כאן לצפייה והורדת טופס הצעה 

 

מועצה מקומית עין קניה ( להלן ” המועצה ” ) מזמינה בזאת הצעות מעורכי דין עם ניסיון מוכח של 3 שנים, לפחות, והמעוניינים לשמש בתפקיד תובע עבור המועצה.

תפקיד התובע מחייב בין היתר, עיסוק וטיפול בהליכי התביעה והאכיפה בעבירות ובהליכים על פי חוק רישוי עסקים התשכ”ח – 1968, בעבירות על חוקי עזר של המועצה ובעבירות ובהליכים על פי החיקוקים המנויים בתוספת השלישית לחוק בתי המשפט (נוסח משולב), התשמ”ד – 1984, לרבות הגשת כתבי אישום וניהול הליכים משפטיים, ובכלל זה טיפול בהוצאת צווים ארעיים, זמניים או קבועים  מנהליים ו/או שיפוטיים לפי העניין. (להלן – “התפקיד“).

הצעת המשתתף לא תעלה על  1,500₪ ( כולל מע”מ )  כשכר בסיסי לחודש ולא תפחת מהנחה מינימלית של 20%. כך שהצעה החורגת מהאמור עלולה להיפסל מטעם זה בלבד .

כל התנאים והדרישות מפורטות בגוף המכרז ובנספחיו, שהוראותיהם גוברים על הזמנה זו, וניתן לעיין בהם באתר המועצה תחת הלשונית מכרז 26.2023  .

ניתן לרכוש את מסמכי המכרז במשרדי המועצה בתמורה לתשלום סך של 250 ש”ח, כשסכום זה לא יוחזר בשום מקרה, ועל המציע לצרף להצעתו קבלה בדבר התשלום האמור, כתנאי לדיון בהצעתו ע”י ועדת המכרזים של המועצה .

המציעים יזומנו בפני ועדת בחינה של המועצה, אשר תתכנס לאחר מועד הבחירות המוניציפליות העתידות להתקיים ביום 31.10.23.

שאלות הבהרה ניתן להעביר למייל גזבר המועצה בדוא”ל: gizbar@einknia.com לא יאוחר מיום 17/08/2023 שעה 15:00. בשורת הנושא יש לציין מספר מכרז, ולהעביר את שאלות ההבהרה בקובץ WORD בלבד.

את ההצעה ויתר המסמכים כשהם מהודקים יחדיו, ממולאים וחתומים, יוגשו במעטפה סגורה עליה יצוין ” מכרז 26/2023, הצעות לתפקיד תובע למועצה מקומית עין קניה ” בלבד, ויונחו בתיבת מכרזים של המועצה עד לא יאוחר מיום  24/08/2023   שעה  16:00 בדיוק .

המועצה שומרת לעצמה הזכות לבטל את המכרז בכללותו או כל חלק ממנו ולא תהיה למציע  הזכות לתבוע או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך ו/או השבת תמורת רכישת המכרז.

המועצה אינה מחויבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה אחרת כזוכה.

 

בכבוד 

ואיל מוגרבי

ראש המועצה

شاهد أيضاً

ביתני שמירה

מכרז פומבי מס’ 10/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר להקמת שני ביתני שמירה בכפר עין קניה, וזאת לפי הסטנדרטים הקבועים והמאושרים ע”י משרד הבטחון – פיקוד העורף

לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז  לחץ כאן לעיון באומדן   לחץ כאן לעיון בהנחיות פיקוד העורף …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *