الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז פומבי מס’ 04/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר למתן שירותי שדרוג, תחזוקה וניהול תוכן לאתר אינטרנט של המועצה, לדפי פייסבוק ואינסטגרם של המועצה, לניהול אימיילים ארגוניים

מכרז פומבי מס’ 04/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר למתן שירותי שדרוג, תחזוקה וניהול תוכן לאתר אינטרנט של המועצה, לדפי פייסבוק ואינסטגרם של המועצה, לניהול אימיילים ארגוניים

מסמכי המכרז  (פרטים ותנאים) לעיון בלבד  – לחץ כאן

לתיאור דרישות אתר האינטרנט – לחץ כאן

טופס הסכם מתן שירותים – לחץ כאן

טופס הצעת מחיר למכרז – לחץ כאן

אישור בדבר העדר ניגוד עניינים עם המועצה – לחץ כאן

 

  1. מועצה מקומית עין קניה (להלן : ” המועצה ” ) מבקשת בזה לקבל הצעות מחיר למתן שירותי שדרוג, תחזוקה וניהול תוכן לאתר אינטרנט של המועצה, לדפי פייסבוק ואינסטגרם של המועצה, לניהול אימיילים ארגוניים, ולפרסום דוחות כספיים, פרוטוקולים והקלטות של ישיבות מליאת המועצה, דוח הממונה על חופש המידע של המועצה, וכל הדרוש פרסום באתר המועצה, כמתחייב בין היתר, מכח סעיף 248ב לפקודת העיריות [ נוסח חדש ], לרבות מתקנות חופש המידע, תשנ”ט 1999, ויתר החיקוקים הנוגעים בדבר, והכל לפי ההנחיות, הוראות ודרישות המועצה שיהיו מטעמה בעניין זה מעת לעת.

 

  1. כל העבודות המתחייבות מהמכרז, לרבות הניסיון הנדרש ויתר הפרטים והתנאים מפורטים בגוף המכרז המפורסם באתר המועצה תחת הלשונית מכרזים – מכרז פומבי 04.2024 .

 

  1. שאלות הבהרה ניתן להעביר ליועמ”ש המועצה עו”ד ד”ר סלמאן ח’יר במייל: kheir@einknia.com לא יאוחר מיום 06/05/2024 שעה 12:00. בשורת הנושא יש לציין מספר מכרז. יש להעביר את שאלות ההבהרה בקובץ WORD בלבד.

 

  1. ניתן לרכוש את מסמכי המכרז ממחלקת הגבייה בשעות העבודות הרגילות תמורת הסך של  500 ₪ וניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית לחשבון מועצה מקומית עין קניה: בנק הפועלים, מס’ בנק 12, סניף 744, מס’ חשבון 11663. שלא יוחזרו בכל מצב, כולל ביטול המכרז מכל סיבה.

 

  1. ההצעה תוגש במעטפה סגורה בצירוף האישורים הדרושים וזאת עד ליום: 12/05/2024 שעה 16:00 בדיוק לתיבת המכרזים בבניין המועצה.

 

  1. המועצה שומרת לעצמה הזכות לבטל את המכרז בכללותו או כל חלק ממנו ולא תהיה למציע הזכות לתבוע או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך ו/או השבת תמורת רכישת המכרז.

 

  1. המועצה אינה מחויבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה אחרת כזוכה, והיא גם רשאית לפצל את העבודות בין מציעים שונים.

 

 

בכבוד רב,

ואיל מוגרבי

ראש המועצה

شاهد أيضاً

ביתני שמירה

מכרז פומבי מס’ 10/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר להקמת שני ביתני שמירה בכפר עין קניה, וזאת לפי הסטנדרטים הקבועים והמאושרים ע”י משרד הבטחון – פיקוד העורף

לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז  לחץ כאן לעיון באומדן   לחץ כאן לעיון בהנחיות פיקוד העורף …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *