الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז פומבי מס’ 19/2024 (תפקידים) – הזמנה לקבלת הצעות לתפקיד עוזר/ת לראש הרשות המקומית

מכרז פומבי מס’ 19/2024 (תפקידים) – הזמנה לקבלת הצעות לתפקיד עוזר/ת לראש הרשות המקומית

לחץ כאן להוריד טופס משרה פנויה

לחץ כאן לעיון בפרטים ותנאים לתפקיד 

מועצה מקומית עין קניה ( להלן ” המועצה ” ) מזמינה בזאת הצעות למשרה פנויה כדלקמן :

 

תיאור המשרה דירוג אחוז המשרה מקום העבודה
עוזר אישי לראש הרשות המקומית

 

דרגה

 

100% לשכת ראש הרשות

 

תנאי קבלה:

תנאי קבלה למשרה המפורטת לעיל בצירוף עותק מתנאי המכרז המלאים, אשר יחייבו את המועצה וטופס (שאלון) למשרה פנויה, ניתן לקבל במשרדי המועצה אצל גזבר המועצה ר”ח רביע ג’אבר, או להוריד זאת מאתר המועצה בכתובת : www.einknia.com, תחת לשונית מכרז 19/2024 כנ”ל.

כל התנאים והדרישות מפורטות בגוף המכרז, שהוראותיו גוברים על הזמנה זו, וניתן לעיין בו באתר המועצה תחת הלשונית מכרז 19.2024  .

ניתן לרכוש את מסמכי המכרז במשרדי המועצה בתמורה לתשלום סך של 250 ש”ח, כשסכום זה לא יוחזר בשום מקרה, ועל המציע לצרף להצעתו קבלה בדבר התשלום האמור, כתנאי לדיון בהצעתו ע”י ועדת המכרזים של המועצה .

שאלות הבהרה ניתן להעביר למייל גזבר המועצה בדוא”ל: gizbar@einknia.com לא יאוחר מיום 19/06/2024 שעה 12:00. בשורת הנושא יש לציין מספר המכרז, ולהעביר את שאלות ההבהרה בקובץ WORD בלבד.

הצעות מועמדות בצירוף קורות חיים, תעודות, המלצות, הוכחת ניסיון מקצועי ומסמכים המעידים על הכישורים הנדרשים יש להגיש במשרדי המועצה המקומית בכפר עין קניה, לידי רו”ח רביע ג’אבר,  עד לתאריך 27/06/2024 בשעה 16:00

המועצה שומרת לעצמה הזכות לבטל את המכרז בכללותו או כל חלק ממנו ולא תהיה למציע  הזכות לתבוע או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך ו/או השבת תמורת רכישת המכרז.

זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. כלל המועמדויות אשר יוגשו וימצאו תקינות בהיבט עמידה בתנאי הסף שלעיל, יאושרו להמשך תהליך המיון והמועמדים הנ”ל יוזמנו לוועדת בחינה אשר תבחן את התאמתם למילוי התפקיד.

 

מועצה מקומית עין קניה (להלן: “המועצה “) מודיעה בזאת כי משרדיה יהיו נעולים בין התאריכים 16-22.06.2024, ( מראשון עד ראשון ) עקב חופשת חג אל אדחא .

 המועצה מאחלת חג שמח ומבורך לכל החוגגים .

 

בכבוד 

ואיל מוגרבי

ראש המועצה

 

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *