الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז מס’ 02/2024 – מכרז פומבי לאספקת ציוד חירום, חילוץ והצלה

מכרז מס’ 02/2024 – מכרז פומבי לאספקת ציוד חירום, חילוץ והצלה

 מסמכי המכרז לעיון בלבד  – לחץ כאן

לעיון באומדן המכרז  – לחץ כאן

לעיון והורדת טופס ההצעה  – לחץ כאן

 

לעיון בתשובות המועצה לשאלות הבהרה לחץ כאן

מועצה מקומית עין קניה , (להלן: “המועצה“) מזמינה בזאת קבלת הצעות מחיר לאספקת ציוד חירום, חילוץ והצלה, על פי הדרישות והסטנדרטים המקובלים בפקע”ר, לרבות התנאים המפורטים במסמכי המכרז.

שתי רשימות הציוד המבוקשות מפורטות בחוברת המכרז, האחת , תחת הכותרת ציוד חירום ומיגון ( להלן : ” רשימה 1 ” ), והשנייה, תחת הכותרת ציוד חילוץ ( להלן: ” רשימה 2 ” ).

ניתן להגיש הצעות מחיר עבור שתי הרשימות הנ”ל ביחד ולחוד, אגב ציון מחיר עבור כל רשימה באופן נפרד , או להגיש הצעות מחיר עבור רשימה 1 או רשימה 2 באופן נפרד. היינו המציע בוחר לעצמו אם להשתתף בהגשת הצעות מחיר עבור שתי הרשימות ( רשימה 1 + רשימה 2 ) , או עבור רשימה אחת בלבד, בתנאי שהמציע ירשום את מחיר הצעתו במקום המיועד לכך בכל אחת ממסמכי המכרז.

ניתן לעיין במסמכי המכרז, ללא תשלום, קודם לרכישתם, במשרדי הרשות בימים א’- ה’,  בין השעות 09:00  ל- 15:30.

את מסמכי המכרז ותנאיו, ניתן לרכוש במשרדי המועצה בכפר עין קנייא, בשעות 09:00-15:30, תמורת תשלום סך של 500 ₪ , שלא יוחזרו בכל מקרה.

מקום שקיימת אחריות על הציוד מושא המכרז, שומה על המציע לספק זאת למועצה עפ”י הנוהלים והסטנדרטיים המקובלים ו/או הקבועים בחוק .

על המציע לחתום על כל מסמך ממסמכי המכרז, לרבות על עמודי הוראות אלו. הצעה שלא תהיה חתומה במלואה ו/או לא תהיה חתומה כחוק על ידי המציע עלולה להיפסל מטעם זה בלבד.

שאלות הבהרה ניתן להעביר ליועמ”ש המועצה עו”ד ד”ר סלמאן ח’יר במייל: dr.kheir@einknia.com  לא יאוחר מיום 11/02/2024 שעה 12:00. בשורת הנושא יש לציין מספר מכרז. יש להעביר את שאלות ההבהרה בקובץ WORD בלבד.

את חוברת המכרז יש להפקיד בתיבת המכרזים שבמשרדי הרשות, במעטפה סגורה נושאת ציון מכרז מספר 02/2024 , עד לא יאוחר מיום 15/02/2024 בשעה 15:00 , בדיוק.

המועצה אינה מחויבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה אחרת כזוכה, והיא גם רשאית לבטל את המכרז או כל חלק ממנו או אף לפצל את ההצעות בין מציעים שונים כנ”ל, הכל לפי שיקול דתה הבלעדי של המועצה, ובמצב כזה , ולא תהיה למציע/ים הזכות לתבוע או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך ו/או להשבת תמורת רכישת המכרז.

 

 

בכבוד רב,

ואיל מוגרבי, ראש המועצה

شاهد أيضاً

ביתני שמירה

מכרז פומבי מס’ 10/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר להקמת שני ביתני שמירה בכפר עין קניה, וזאת לפי הסטנדרטים הקבועים והמאושרים ע”י משרד הבטחון – פיקוד העורף

לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז  לחץ כאן לעיון באומדן   לחץ כאן לעיון בהנחיות פיקוד העורף …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *