الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז פומבי מס’ 17/2023 – לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות מידע לניהול המועצה – עין קניא

מכרז פומבי מס’ 17/2023 – לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות מידע לניהול המועצה – עין קניא

 מסמכי המכרז לעיון בלבד  – לחץ כאן 

מועצה מקומית עין קניא מזמינה בזאת גופים להציע הצעות לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכת מידע ארגונית ותפעולית לניהול המועצה, הכל בהתאם למפורט במסמכי המכרז.

  1. ניתן לעיין במסמכי המכרז, ללא תשלום, באתר האינטרנט של הרשות בכתובתו:www.einknia.com, תחת הלשונית “מכרזים”, אך כתנאי להשתתפות במכרז יש לרכוש את מסמכי המכרז במשרדי המועצה בימי ב’- ה’ בין השעות 09:00-12:00, או בכרטיס אשראי במחלקת הגבייה בטלפון: 04-6981350 החל מיום 08/06/2023  בשעות העבודה הרגילות, תמורת תשלום 3,000 ₪ כולל מע”מ שלא יוחזרו. למען הסר ספק, התנאים המפורטים בחוברת במכרז גוברים על כל פרסום אחר.

 

  1. רשאים להשתתף במכרז מציעים המנהלים ספרים כחוק ואישורי עוסק מורשה (יש לצרף להצעה אישורים ברי תוקף), וכי יש לו ניסיון מוכח בביצוע עבודות דומות והמלצות הכל כמפורט בתנאי המכרז.

 

  1. יש להגיש את ההצעות במעטפת סגורה, בצירוף ערבות בנקאית אוטונומית ע”ס 25,000 ₪ בהתאם לאמור בסעיף (5) לנוסח המכרז ולפי נוסח הערבות בנספח א’5, למסמכי המכרז, לפקודת מועצה מקומית עין קניא, על שם המציע- שתהיה בתוקף עד ליום 06/10/2023.

 

  1. את ההצעות ואת כל מסמכי המכרז (מסמכים א’, ב’ ו-ג’) כשהם חתומים ע”י המציע יש להכניס במעטפה סגורה ולמוסרם לידי המועצה אצל מנכ”ל המועצה, לא יאוחר מיום: 06/07/2023 בשעה 12:00.  על המעטפה יש לרשום : “מכרז פומבי מס’ 17/2023ללא כל סימן נוסף אחר, לרבות סימן מזהה או לוגו של המציע.

 

  1. שאלות הבהרה הנוגעות לפרטי המכרז, יש להפנות בכתב ליועץ המועצה מר שלמה בן חיים באמצעות דוא”ל לכתובת: Shlomo@sbhsa.co.il, עד לתאריך 02/07/2023 בשעה 12:00. שאלות שיתקבלו לאחר מועד זה, או שיופנו בעל פה או בטלפון לא ייענו ולא יחייבו את המועצה.

 

  1. אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או הצעה כל שהיא. המועצה רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט לבטל את המכרז בכל שלב או למסור לזוכה לביצוע חלק מן העבודות בלבד, וזאת מבלי שהדבר יחייב את המועצה בתשלום פיצוי מכל סוג שהוא למשתתפים ו/או לקבלן והם מוותרים על כל דרישה ו/או תביעה ו/או טענה מכל סוג שהוא כלפי המועצה ו/או מי מטעמה עקב כך.

 

 

בכבוד רב,

ואיל מוגרבי

ראש המועצה המקומית עין קניא

شاهد أيضاً

ביתני שמירה

מכרז פומבי מס’ 10/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר להקמת שני ביתני שמירה בכפר עין קניה, וזאת לפי הסטנדרטים הקבועים והמאושרים ע”י משרד הבטחון – פיקוד העורף

לחץ כאן לעיון במסמכי המכרז  לחץ כאן לעיון באומדן   לחץ כאן לעיון בהנחיות פיקוד העורף …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *