الرئيسية / مناقصات - מכרזים / מכרז פומבי מס’ 04/2023 – להפעלת תכנית רווחה חינוכית בעין קניה

מכרז פומבי מס’ 04/2023 – להפעלת תכנית רווחה חינוכית בעין קניה

 מסמכי המכרז לעיון בלבד  – לחץ כאן

 

  1. מועצה מקומית עין קניה, (להלן: “המועצה”), מזמינה בזאת הצעות להפעלת תכנית רווחה חינוכית בכפר שתוקצב במסגרת החלטת ממשלה.
  2. רשאים להשתתף במכרז מציעים אשר עומדים בכל תנאי הסף כמפורט להלן:
    • המציע בעל ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות בהפעלת תכניות חינוך הכוללות: כוח אדם והפעלות חינוכיות במוסדות חינוך מוכרים בתחום רשויות מקומיות ו/או עיריות שמספר תושביהן מעל 3,000 תושבים בכל אחת ואחת מהרשויות.
    • המציע (או במקרה של תאגיד, התאגיד ומי ממנהליו), לא הורשעו (כולם או מי מהם) בעבירה פלילית מסוג עוון ו/או פשע ו/או בעבירה על חוק שכר מינימום, התשמ”ז – 1987 ו/או בעבירה על חוק עובדים זרים (איסור העסקה שלא כדין והבטחת תנאים הוגנים), התשנ”א – 1991.
      להוכחת עמידת המציע בתנאי סף זה יש לחתום על הצהרת המציע בפני עורך דין, שם יצוין שהמציע (התאגיד ומי ממנהלי התאגיד) לא הורשעו בעבירות כאמור לעיל לפי נספח מצורף.
    • חובה על המציע לצרף ערבות בנקאית למכרז לפי הנוסח המצורף. בסך: 10,000 ₪ (עשרת אלפים ₪) בתוקף ליום 30/08/2023.
    • על המציע להיות בעל מחזור שנתי של מינימום 500,000 ₪ בכל אחת מהשנים 2018+2019+2020 ויש לצרף אישור רואה חשבון המעיד על המחזור השנתי של המציע.
    • על המציע לחתום על כל מסמך ממסמכי המכרז, לרבות על עמודי הוראות אלו ועל החוזה ונספחיו. כל עמוד במסמכי המכרז יישא חתימה של המציע. הצעה שלא תהיה חתומה במלואה ו/או לא תהיה חתומה כחוק על ידי המציע כמפורט להלן לא תובא לדיון.
    • עוסק, חברה או עמותה הרשומה כדין .
  • שאלות הבהרה ניתן להעביר למייל: kheir@einknia.com לא יאוחר מיום 16/03/2023 שעה 12:00. בשורת הנושא יש לציין מספר מכרז. יש להעביר את שאלות ההבהרה בקובץ WORD בלבד.
  • ניתן לרכוש את מסמכי המכרז ממחלקת הגבייה בשעות העבודות הרגילות תמורת 500 ₪ וניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית לחשבון מועצה מקומית עין קניה: בנק הפועלים, מס’ בנק 12, סניף 744, מס’ חשבון 11663. שלא יוחזרו בכל מצב, כולל ביטול המכרז מכל סיבה.

 

  1. ההצעה תוגש בשני העתקים במעטפה סגורה בצירוף האישורים הדרושים וזאת עד ליום: 23/03/2023 שעה 16:00 בדיוק לתיבת המכרזים בבניין המועצה.
  2. וועדת המכרזים רשאית לקחת בחשבון את ניסיונו של המציע ומומחיותו המקצועית בעבודות דומות.
  3. המועצה שומרת לעצמה הזכות לבטל את המכרז בכללותו או כל חלק ממנו ולא תהיה למציע הזכות לתבוע או לקבל כל פיצוי כתוצאה מכך ו/או השבת תמורת רכישת המכרז.
  4. המועצה אינה מחויבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה אחרת כזוכה, והיא גם רשאית לפצל את העבודות בין מציעים שונים.

 

 

בכבוד רב,

ואיל מוגרבי
ראש המועצה

 

 

 

 

شاهد أيضاً

ניהול אתר המועצה

מכרז פומבי מס’ 04/2024 – הזמנה להגשת הצעות מחיר למתן שירותי שדרוג, תחזוקה וניהול תוכן לאתר אינטרנט של המועצה, לדפי פייסבוק ואינסטגרם של המועצה, לניהול אימיילים ארגוניים

מסמכי המכרז  (פרטים ותנאים) לעיון בלבד  – לחץ כאן לתיאור דרישות אתר האינטרנט – לחץ כאן …

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *